Uns 1.500 esportistes participaran, del 4 al 7 d’octubre, als Jocs Special Olypmpics Catalunya 2018, que tindran lloc entre La Seu d’Urgell i Andorra La Vella. Es tracta de la cita esportiva més gran per a persones amb discapacitat intel·lectual i es fa cada quatre anys. A l’esdeveniment d’enguany hi participaran fins a 33 esportistes de la Fundació MAP, que hi competiran en les disciplines de futbol sala (amb els dos equips del MAP Abadessenc), piscina (3 esportistes) i petanca (3 tripletes). Les competicions de futbol i natació es faran a Andorra, mentre que la de petanca es farà a La Seu.

Aquest dijous al matí la majoria d’esportistes del MAP marxaven amb autocar des de davant del taller del polígon Els Pintors de Ripoll. Les sensacions eren d’alegria i de moltes ganes de trobar-se amb companys i companyes d’arreu de Catalunya i de fer noves amistats. També hi havien moltes esperances a tornar carregats de medalles, tot i que tots/es saben que el més important no és guanyar, sinó el fet de ser-hi i donar el millor de sí mateixos. Tal com diu el lema dels Special 2018, “Millor és qui ho inenta”.

MAP Special OlympicsWeb