Aquest cap de setmana passat, 17 i 18 d’octubre, Calella ha tornat a ser la capital de l’esport per a persones amb discapacitat intel·lectual, acollint els campionats de Catalunya de petanca, atletisme i handbol.

Els campionats, organitzats per la Federació ACELL amb la col·laboració de Special Olympics Catalunya i de l’Ajuntament de Calella, han comptat amb la participació d’uns 500 esportistes amb discapacitat intel·lectual, entre els quals una vintena de la Fundació MAP.

Els esportistes del MAP han participat en les disciplines de petanca i atletisme i han obtingut uns bons resultats. En petanca: tres medalles d’or i dues medalles de bronze. En atletisme: una medalla d’or i un quart i cinquè lloc en la cursa dels 100 metres. I, finalment, un sisè classificat en llançament de pes.

IMG-20151017-WA0020

IMG-20151017-WA0009

IMG-20151018-WA0010

La Federació ACELL (Federació Catalana d’esports per a persones amb discapacitat intel·lectual) amb col·laboració de Special Olympics Catalunya organitzen durant l’any diferents campionats de disciplines esportives per aconseguir un dels seus objectius: la millora de la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual dins la societat, en aquest cas, a través de l’esport.

IMG-20151018-WA0007

IMG-20151018-WA0005