El proper dimarts 23 de maig, el Teatre Comtal de Ripoll acollirà la representació de l’obra 7 musicals i un tramvia de la companyia El Tramvia de la Fundació MAP, formada per persones amb discapacitat que necessiten un suport generalitzat. Al públic hi haurà gairebé 600 alumnes de 5è i 6è de primària i de 1r i 2n d’ESO del Ripollès, que es repartiran en dos torns per veure l’obra: a les 10 del matí i a les 11.30h.

Aquest acte clourà les activitats de sensibilització que la Fundació MAP ha realitzat, un curs més, a les escoles. Durant les dues darreres setmanes, professionals i voluntaris del MAP i actors de la companyia s’han desplaçat a tretze centres educatius de la comarca: les escoles Joan Maragall, Vedruna, Salesians, Ramon Suriñach i Tomàs Raguer i a l’Institut Abat Oliba de Ripoll; a l’Institut Escola Mestre Andreu de Sant Joan de les Abadesses, a l’escola Doctor Robert i l’Institut Germans Vila Riera de Camprodon, a l’escola Núria Pi i Morer de Planoles, a l’Escola de Vallfogona de Ripollès, a Les Moreres de Llanars i a l’Institut Joan Triadú de Ribes de Freser.

Les activitats realitzades a classe han estat sobre el teatre amb suport i han servit per contextualitzar la discapacitat i l’obra que veuran. Aquests tallers formen part del programa de sensibilització a les escoles de la Fundació MAP, que compta amb el suport del Servei Educatiu del Ripollès i que també inclou altres activitats com els horts escolars inclusius, xerrades sobre les professions, tallers de les capacitats diferents i altres col·laboracions puntuals. Durant el curs passat, hi van passar més de 1.300 alumnes, xifra que es preveu igualar durant aquest curs.

Tallers Fundació MAP escoles-1web

Tallers Fundació MAP escoles-2web