Promoure la investigació i la innovació en el món de la discapacitat entre els professionals de la Fundació MAP era un dels objectius que es va marcar el Pla Estratègic 2012-2016 de l’entitat. D’aquí van néixer els Premis d’Investigació i Innovació, adreçats als propis treballadors/es.

Després de fer-ne una primera convocatòria, 2012-2013, el 2016 es va decidir obrir una segona convocatòria, que culminarà el proper dijous 29 de juny, a les 18h, amb l’acte de lliurament dels premis a la sala d’actes del restaurant CAT Can Guetes de Ripoll.

La convocatòria vigent compta amb dues categories:

Investigació, on s’han presentat 6 de treballs que han estat valorats per un jurat extern format per:

• Efrèn Carbonell, llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació i director de la Fundació Aspasim d’atenció a persones amb discapacitats greus.
  • Dr. Ramon Novell, psiquiatre de l’Institut per l’Atenció i la Recerca en la Discapacitat Intel·lectual i Desenvolupament (INARDI).
  • Elisabet Ortega, directora del Consorci de Benestar Social del Ripollès.
  • Dr. Jordi Nuñez, psiquiatre del Centre de Salut Mental del Ripollès.

Innovació, on s’han presentat 25 treballs sobre els objectius treballats durant el Pla Estratègic 2012-2016, que han estat valorats internament per l’equip motor del pla.

La convocatòria compta amb una dotació econòmica de 6.000 euros, que es repartiran entre els diferents premis, gràcies a la col·laboració de l’empresa Elèctrica Vaquer de Ripoll.

Dijous que ve es donaran a conèixer els treballs premiats en un acte que també comptarà amb la intervenció del còmic i monologuista barceloní Víctor Parrado.

Invitació 2ns Premis Investigació i Innovació FMAP