La Fundació MAP ha organitzat l’Inspira festival amb el suport de l’Ajuntament de Ripoll per commemorar els 50 anys de l’entitat. Un festival inclusiu amb una programació de tarda nit amb l’objectiu de transmetre valors, sensibilitzar i posar les arts escèniques, la música i la cultura a l’abast de totes les persones.

Per dur-lo a terme comptàvem amb una actuació solidària (sense cobrar) del grup Txarango, que va fer possible, juntament amb el treball de més de 150 voluntaris, oferir un preu d’entrada accessible a tots els públics.

L’ingrés de l’entrada va destinat a cobrir les despeses del propi festival (contractació artística, equips tècnics, infraestructura, seguretat…) sense objectiu de generar benefici econòmic, sinó de visibilitzar el talent i l’esforç d’artistes i grups inclusius formats per persones amb i sense discapacitat.

L’Inspira festival va començar a les 4 de la tarda amb força seguint la programació prevista, fins que la forta pluja continuada va obligar a interrompre’l. Tot i els intents de l’organització per continuar, l’afectació dels equips tècnics i els riscos de seguretat dels artistes dalt de l’escenari,  ho van fer impossible.

No volem que l’objectiu solidari de l’Inspira Festival es vegi enterbolit per la frustració generada per l’obligada cancel·lació d’una part de la programació.  Per això la Fundació MAP ofereix la possibilitat del retorn parcial o total de l’entrada a aquelles persones que ho considerin necessari.

Per fer-ho possible cal enviar  un correu abans del 10 d’octubre a les 20 hores  a inspira@fundaciomap.com  i us donarem  les instruccions necessàries per sol·licitar-ho.

Comunicat Inspira