Com cada any, els Amics de la Música de Ripoll organitzen el Concert del dia de Nadal a benefici de la Fundació MAP. L’actuació d’aquest any tindrà dues parts: la primera, Brots d’hivern, combinarà recital i cant i comptarà amb Dolors Vilaplana i Ramon Alabau de rapsodes, el cant d’Eva Estebas i Joan Amils al piano.

La segona part, Jazz a dues Bandes, serà protagonitzada, un any més, pel duet Amils. El pianista i la seva filla Cristina oferiran un repertori d’onze cançons a ritme de jazz.

Enguany, el concert tindrà lloc a la Sala Abat Senjust de Ripoll, el dia 25 de desembre, a les 7 de la tarda.

Tot els diners que es recullin de l’entrada solidària (10 euros) es destinaran als Serveis a la Infància de la Fundació MAP.

concert