Un any més, els Amics de la Música de Ripoll han organitzat el tradicional Concert de Nadal, que tindrà lloc el diumenge 25 de desembre de 2016, a les 7 de la tarda, a la Sala Abat Senjust de Ripoll. I, un any més també, els diners recaptats amb l’entrada es destinaran a la Fundació MAP, en concret, al Servei de Lleure i Esports.

Enguany el concert constarà de dues parts:

La primera part es titularà Conte de Nadal i es basarà en la famosa novel·la de Charles Dickens, A Christmas Carol, adaptada per a l’ocasió per Eva Estebas, que també cantarà, juntament amb Dolors Vilaplana (narració) i Joan Amils (piano). També es comptarà amb la col·laboració de Lola Ávila.

La segona part es titularà Take 5 i comptarà amb la interpretació de deu cançons d’estil més modern per part de Cristina Amils (cant) i Joan Amils (piano), amb la col·laboració de Marc Roura.

Cartell Concert Nadal 2016web