Les botigues Segonamà de la Fundació MAP presenten un nou concurs per celebrar el Carnestoltes de Ripoll:

“Per ambientar-nos en aquesta setmana freda de Carnestoltes, a la botiga Segonamà de la carretera de Ribes de Ripoll ens hem inspirat en la pel·lícula animada Frozen. Hi hem dedicat l’aparador i hem preparat un concurs ben divertit per situar-nos al país del gel.

Es tracta de deixar-se anar i enviar-nos una nota de veu cantant la tornada de la famosa cançó “Let it go”. Només cal que canteu les dues primeres frases: “Let it go, let it go”, o “Suéltalo, suéltalo” en l’idioma que vulgueu i de la manera que vulgueu. I si en voleu cantar una mica més… endavant!

La nota de veu més afinada i/o original, guanyarà un cistell buit per deixar-se anar a la botiga Segonamà i emplenar-lo amb tot allò que es vulgui. Sí, sí, ho heu llegit bé. El guanyador/a disposarà de cinc minuts per emplenar el cistell amb aquells articles de la botiga que hi càpiguen i endur-se’ls gratis.

Què us sembla, us deixeu anar?

Quan? Del 12 al 17 de febrer

On? Al mòbil del magatzem de Segonamà: 616 288 127. Sobretot, quan graveu la nota de veu, digueu el vostre nom abans de cantar per saber qui sou.

Guanyador/a: el donarem a conèixer la setmana del 19 de febrer.”

Concurs Deixat anar

PROTECCIÓ DE DADES:

Les dades facilitades pels participants seran tractades per la Fundació Privada MAP. En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre protecció de dades, els participants del sorteig poden executar el dret d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició respecte a les dades personals, mitjançant comunicació escrita a FUNDACIÓ PRIVADA MAP, Pol. Ind. Els Pintors, C/ Dalí 6-8 17500 RIPOLL.