Bases del concurs “Disfressa’t amb Segonamà”

A la botiga Segonamà de la carretera de Ribes 67 de Ripoll hi trobareu tot tipus de material per poder-vos confeccionar la vostra disfressa. A més, hem pensat que potser us agradaria disfressar-vos amb nosaltres i entrar en un sorteig per guanyar una peça restaurada al nostre taller: una estanteria-penjador de bijuteria.

Participar-hi és senzill i divertit! Només que cal que vingueu a la botiga, us proveu una de les disfresses que hem fet nosaltres amb material reciclat i tirar-vos una foto. Vaja, que només cal que us disfresseu amb Segonamà!!

Disfresses Segonamà

QUAN I COM PODEU PARTICIPAR-HI?

Del dimarts 14 de febrer al dissabte 4 de març de 2017 (fins a les 14h)

Entre aquestes dates, disposarem d’unes disfresses fetes amb material reciclat a la botiga Segonamà de la carretera de Ribes 67 de Ripoll, molt senzilles de posar i treure. Qui vulgui participar al concurs només caldrà que se’n posi una i es deixi tirar una foto per Segonamà.

A cada participant se li assignarà un número per entrar al sorteig. La imatge es compartirà al Facebook de Segonamà amb l’etiqueta #DisafressatambSegonamà per deixar constància de la participació al concurs i del número assignat. La persona participant deixarà el telèfon/mail de contacte a Segonamà.

PREMI I SORTEIG:

El sorteig es realitzarà el dilluns 6  de març, a les 18h, a la botiga Segonamà de la carretera de Ribes 67 de Ripoll, extraient el número guanyador, de manera manual, d’un bombo. Un procés que s’enregistrarà i es penjarà al Facebook de Segonamà.

Segonamà es posarà en contacte amb la persona guanyadora, que podrà passar a buscar el premi a la mateixa botiga. En cas de no poder-nos posar en contacte amb la persona guanyadora i transcorreguda una setmana, el dilluns 13 de març es repetiria el sorteig seguint el mateix procés.

El premi és una peça restaurada pel Servei de Prelaboral de la Fundació MAP al taller de Segonamà de la botiga del C/Sorolla, 11 de Ripoll (polígon industrial Els Pintors). Es tracta d’una estanteria-penjador de bijuteria.

PremiConcursDisfresses

PROTECCIÓ DE DADES:

Les dades facilitades pels participants a la botiga (telèfon i/o correu electrònic) seran tractades per la Fundació Privada MAP per dur a terme futures accions publicitàries i promocionals dels productes. En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre protecció de dades, els participants del sorteig poden executar el dret d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició respecte a les dades personals, mitjançant comunicació escrita a FUNDACIÓ PRIVADA MAP, Pol. Ind. Els Pintors, C/ Dalí 6-8 17500 RIPOLL.

Disfressa't amb 2amà FBbaixa