RECICLAR vol dir sotmetre materials usats a un procés de transformació o aprofitament perquè es puguin fer servir de nou.  És a dir, imaginar, crear i oferir la possibilitat de tornar a començar. Aquesta seria la definició de la tasca que realitzem diàriament al nostre taller de les noves oportunitats.

La nostra última creació són uns coixins fets amb material reciclat: espuma, llanes, retalls de teles, roba de matalàs, peces de roba usada com texans o camises… Un procés amb moltes mans, en el qual participen les persones de la Fundació MAP, en concret, del Servei de Teràpia Ocupacional i del Servei Prelaboral.

Però aquests coixins no estan del tot acabats. Falta allò que fa que les coses es vegin de manera diferent, que esdevinguin especials. Falta una petita història que els defineixi.

Ens ajudeu a trobar aquesta història en forma de frase? Nosaltres us proposem l’inici: NO ÉS UN COIXÍ, ÉS… i vosaltres en podeu proposar la continuació. Per vosaltres, què hi ha darrere d’un coixí? Us en donem un exemple: No és un coixí, és qui vetlla les teves migdiades.

BASES:

COM I QUAN PODEU PARTICIPAR-HI?

Del dilluns 20 de juny al divendres 22 de juliol de 2016.

. Físicament: emplenant les butlletes que trobareu a les botigues Segonamà (carretera de Ribes i P.I Els Pintors) i dipositant-les a les urnes que hi trobareu.

. En línia: a través de la pàgina del Facebook  https://www.facebook.com/botigasegonama

Passos a seguir:

1-      Feu m’agrada a la pàgina Botigasegonama.

2-      Escriviu-nos la vostra frase al post/publicació del concurs.

3-      Compartiu el post/publicació del concurs al vostre mur.

PREMIS I SORTEIG:

Hi haurà dos premis iguals, un pels participants de les botigues i l’altre pels participants del Facebook: un lot de coixins i un val de 10 euros per gastar a les botigues Segonamà de Ripoll (vàlid fins al 31 de desembre de 2016).

El sorteig es realitzarà el dilluns 25 de Juliol al taller de restauració de Segonamà. L’equip del Servei de Prelaboral de la Fundació MAP extraurà la butlleta guanyadora de les urnes de les botigues i, pel que fa al Facebook, escollirà la proposta que es valori més original d’entre les que s’hagin proposat a la pàgina Botigasegonama.

S’informarà als dos guanyadors/eres a través de trucada telefònica (participants botigues) i del mur del Facebook de Segonamà (el guanyador/a haurà d’enviar un missatge privat pel Facebook per quedar amb el dia i hora de recollida del premi).

LES FRASES GUANYADORES:

Les frases guanyadores s’imprimiran a les primeres etiquetes dels coixins i s’utilitzaran per promocionar-los en xarxes socials i en cartells físics a la botiga. La resta de frases s’aniran utilitzant en futures campanyes de comunicació per promocionar el producte.

PROTECCIÓ DE DADES:

Les dades facilitades pels participants a la botiga (telèfon i correu electrònic) seran tractades per la Fundació Privada MAP per dur a terme futures accions publicitàries i promocionals dels productes. En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre protecció de dades, els participants del sorteig poden executar el dret d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició respecte a les dades personals, mitjançant comunicació escrita a FUNDACIÓ PRIVADA MAP, Pol. Ind. Els Pintors, C/ Dalí 6-8 17500 RIPOLL.

Concurs coixins web-1

Concurs coixins web-2