El 3 de març, a les 17h, DIXIT Vic acollirà la conferència “Treballar l’art amb adaptacions amb persones amb discapacitat”, que anirà a càrrec de tres professionals de la Fundació MAP: Emma Brunet, mestra en educació especial; Yolanda Rubio, integradora social; i Marina Alabró, tècnica sociosanitària, que treballen amb aquest tipus d’adaptacions per treballar l’art al Centre d’Atenció Especialitzada (CAE) de la Residència Centre Montserrat de la Fundació MAP de Ripoll.

FotoCAEPintant

La conferència parlarà sobre els beneficis que pot comportar el treball de l’expressió artística i la creativitat amb persones amb discapacitat i de la superació d’algunes barreres físiques. Al llarg dels anys els propis artistes i professionals han ideat diferents adaptacions per poder superar aquests obstacles.

L’acte comptarà amb la presència d’una persona atesa al centre, que parlarà de la seva experiència creativa utilitzant suports adaptats. A més, durant la xerrada també es presentarà el llibre Art per a totes les mans, elaborat per les tres educadores i un grup de persones ateses al centre.

És un acte gratuït, però les places són limitades i cal la inscripció prèvia en aquest formulari.

Data: dijous 3 de març de 2016 a les 17 h.
Lloc: DIXIT Vic Centre de Documentació de Serveis Socials. Carrer Miquel Martí i Pol, 1. Vic
Organitza: DIXIT Vic Centre de Documentació de Serveis Socials.
Hi col·labora: SÍRIUS VIC Centre per a l’Autonomia Personal i l’Obra Social “la Caixa”