El passat mes d’abril tres persones de la Fundació MAP, en Jordi Pasamontes, en Ramon Miranda i en Josep Maria Garcia, van presentar uns treballs al Primer Premio de Ilustración de Plena Inclusión Madrid,  un concurs adreçat a persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament. Les il·lustracions presentades no han guanyat el primer premi però sí que la majoria va passar la selecció inicial de finalistes. Per això formaran part d’una exposició que es podrà veure de l’11 al 27 de novembre al Museu ABC de Madrid.

En concret, les obres que es podran veure a l’exposició seran: “No sé”, “Paisaje” i “L’univers” de Jordi Pasamontes; “La Tierra”, “Arco Iris” i “Casa de Payés” d’en Ramon Miranda; “Autoretrato” i “La vida en color” d’en Josep M. Garcia.

1

2

3

La Fundació MAP felicita els artistes i espera poder exposar les obres a l’entitat perquè tothom les pugui veure.