El Concert del Dia de Nadal que va organitzar l’associació Amics de la Música de Ripoll va aplegar unes 200 persones a la Sala Eudald Graells de Ripoll. A les 7 de la tarda començava el “Viatge musical a dues veus” de la mà dels cantants Jordi Galan i Cristina Amils, que van estar acompanyats pel piano de Joan Amils. Van interpretar 18 peces, algunes a duet, i van comptar amb la col·laboració especial dels fills de la Cristina Amils, que van cantar i tocar el baix.

El concert s’organitza cada 25 de desembre amb una entrada solidària de 10 euros destinada a la Fundació MAP. Enguany s’han pogut recaptar 1.860 euros, que es destinaran als Serveis a la Infància, en concret, a les sessions terapèutiques per a nens i nenes de 6 a 12 anys que no estan subvencionades i que de vegades representen un cost elevat per les famílies. D’aquesta manera, s’assegura que tots els infants reben el tractament que necessiten, sense que el cost els ho impedeixi.

La Fundació MAP agraeix a l’organització, a l’Ajuntament de Ripoll i als assistents que cada any facin possible la continuïtat d’aquesta actuació.

Fotografies de Miquel Parés

Concert de Nadal