El grup d’autogestors Pau i Treva de la Fundació MAP serà present a la setena trobada de grups autogestors, que tindrà lloc el proper dissabte 22 d’octubre a l’EspaiCaixa de Girona, sota el lema “Volem decidir. És el nostre futur!”. El tema d’aquest any és l’autorepresentació, que té molt a veure amb l’autogestió, la defensa de drets i la participació: busca que les persones puguin exposar i defensar les seves idees, influir en les decisions que les afecten i reivindicar els seus drets.

Tal com s’expressa a la presentació de la trobada “des dels grups d’autogestors ho tenim clar. Tenim idees. Tenim propostes. Tenim veu. Volem decidir. És el nostre futur!”.

_26

La jornada s’inaugurarà a les 10 del matí. A les 11 del matí tindrà lloc una conferència sobre Autorepresentació a càrrec de l’associació “Los que no se rinden” i tot seguit començaran els tallers. N’hi haurà 8: Sexualitat, Risoteràpia, El Consell de Participació, Drets i participació, Recerca inclusiva, Vida independent, Projecte Força i La Plataforma Diversitat Funcional Sabadell i Comarca. Els quatre primers es treballaran de les 12.45 a les 14.15h i els altres es treballaran després de dinar, de les 16 a les 17.30h.

Aquesta trobada ha estat organitzada pels grups d’Autogestors Autopodem, de la Fundació Astrid 21, i Trèvol, de la Fundació Ramon Noguera, amb el suport de Dincat i hi participaran 17 grups d’autogestors d’arreu de Catalunya.

12347878_934047310009366_1137452579562456136_nJornada sobre la vida política i el dret a vot organitzada pel grup d’autogestors Pau i Treva el desembre de 2015