El dimecres 16 de desembre, a les 18.30h, tindrà lloc l’acte “Participem de la vida política” a la sala Josep Maria Anglada de la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll, que tancarà el treball que ha estat fent el Grup d’Autogestors Pau i Treva de la Fundació MAP al voltant de la participació política i el dret de vot.

Aquesta treball s’ha estat fent durant els últims mesos arran de la publicació de la guia La vida política. Claus per participar-hi activament de Dincat, federació que agrupa les entitats sense ànim de lucre que treballen en l’àmbit de la discapacitat intel·lectual a Catalunya.

Aquest acte, que estarà obert a tothom, consistirà en la projecció d’un vídeo propi, d’uns 30 minuts de durada, que porta per títol “Participem de la vida política”. Tot seguit es farà un debat obert sobre el dret a vot i a la participació ciutadana de les persones amb discapacitat intel·lectual.

El Grup d’Autogestors ha volgut fer coincidir l’acte amb la darrera setmana de campanya de cara a les eleccions generals del 20 de desembre.

PARTICIPEM DE LA VIDA POLÍTICA