Celebració rodona dels 10 anys de la creació del MAP Abadessenc. I és el que els vigents campions del MIC Integra 2015 i del Campionat de Catalunya de futbol Sala Special Olympics-ACELL, es van endur aquest dissabte passat el títol del campionat de la lliga provincial de les comarques gironines. Va ser al Pavelló Municipal d’Esports de Sant Joan de les Abadesses i davant d’un nombrós públic que va assistir a l’última jornada del campionat, en què els dos equips del MAP, Negre i Blanc, van obtenir la victòria. El MAP Negre, doncs, es va proclamar campió de la lliga el mateix dia que es commemoraven els 10 anys d’aquesta secció esportiva del MAP, creada sota el paraigües del CE Abadessenc.

Campionslliga-1

Campionslliga-2

Campionslliga-3

Una jornada organitzada també per l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, amb la col·laboració del club esportiu i de l’Associació de Veïns de la Vila Vella, que també celebraven la seva festa. Al dinar commemoratiu dels 10 anys hi van participar unes 150 persones, que van felicitar els campions en la posterior entrega de premis de la lliga.