Aquest mes de febrer la Fundació MAP ha posat en funcionament una nova pàgina web per mostrar els productes Transformart de les botigues Segonamà, línia de negoci del Centre Especial de Treball de l’entitat: www.transformart.cat

Segonamà compta amb dues botigues a Ripoll on es venen productes de segona mà recuperats de deixalleries, de particulars que els donen o els cedeixen en dipòsit, etc. Una de les botigues, la del C/Joaquim Sorolla, 11, compta amb un taller de restauració i transformació de mobles que forma part del Servei de Prelaboral de Malaltia Mental de la Fundació MAP. A través d’aquesta activitat, els usuaris aprenen els hàbits i les aptituds laborals, socials i personals necessàries per a la inserció al mercat de treball. El resultat d’aquesta tasca són els mobles, alguns dels quals peces d’art reciclat úniques, que formen part d’aquesta línia de reciclatge creatiu anomenada Transfomart.

LogoTransformartOK

A la nova web es poden veure els productes (taules, cadires, sofàs, butaques, làmpades, coixins, etc.) de la línia i el seu preu. Un petit catàleg en línia que serveix per mostrar la tasca que es realitza al taller de Segonamà i donar sortida a les peces que s’hi creen.

CapturaWebTransformart1

CapturaWebTransformart2