Cada any el restaurant El Pont 9 de Camprodon incorpora un plat solidari al seu menú i destina 2 euros del seu cost a una entitat o associació de la comarca. Els diners recaptats durant el 2014, 506 euros, ha decidit donar-los a la Fundació MAP.

Aquest passat dimecres 22 d’abril, els responsables del restaurant van fer l’acte de lliurament dels diners recollits i van oferir un berenar a una dotzena de persones de la Fundació MAP que resideixen a la Vall de Camprodon.

El Pont 9 berenar

La directora gerent de l’entitat, Hermínia Ordeig, va rebre el donatiu de les mans de Xavier Rigat, un dels propietaris del restaurant, i va explicar que els diners es destinaran als serveis d’atenció a la infància que ofereix el centre Tàndem, gestionat per la fundació.

El Pont 9 grup

Per la seva banda, Rigat va encoratjar l’entitat a continuar amb la tasca que du a terme amb les persones amb discapacitat i risc d’exclusió social del Ripollès i va oferir la seva col·laboració en temes de restauració i cuina.