La delegació d’esportistes de la Fundació MAP que ha participat als jocs Special Olympics Catalunya, que han tingut lloc aquest cap de setmana passat (del 4 al 7 d’octubre), a Andorra La Vella i La Seu d’Urgell, ha tornat carregada de medalles i de bones experiències.

La valoració de la participació als jocs ha estat molt positiva per part de competidors i entrenadors. Pel que fa al palmarès, els resultats han estat molt bons en les tres disciplines en què es competia. En futbol sala, el MAP Blanc ha aconseguit l’or en la seva categoria, mentre que el MAP Negre ha quedat segon de la seva. En petanca, les tres tripletes han aconseguit medalla després d’obtenir molt bones posicions: el MAP Balandrau el primer lloc, el MAP Canigó el tercer lloc i el MAP Taga el quart lloc. Finalment, en natació, els tres atletes del MAP han tornat amb un or, una plata i quatre medalles de participació.

Aquest dilluns 8 d’octubre els campions/es ensenyaven les medalles als seus companys i coincidien a destacar el bon ambient i les amistats que havien fet durant aquests quatre dies d’esports i valors.

sdr

Special Olympics2