Els equips del MAP Abadessenc, el MAP Blanc i el MAP Negre, es van proclamar campions de Catalunya de futbol sala aquest diumenge 17 de maig, a Tarragona. Els equips van quedar primers del respectius grups. Un doblet que ha arrodonit una temporada molt bona, en què també s’han endut el torneig MIC Integra 2015.

El Campionat de Catalunya de futbol sala Special Olypmics-ACELL va comptar amb la participació de 46 equips de futbol sala amb esportistes amb discapacitat intel·lectual de Catalunya i Andorra, que van disputar un total de 70 partits al camp de futbol de Torreforta.

MAPTarragona-1

La Federació ACELL (Federació Catalana d’Esports per a persones amb discapacitat intel·lectual) i Special Olympics Catalunya fomenten durant l’any 16 disciplines esportives i s’organitzen diferents campionats per tot el territori català per tal de promoure la pràctica esportiva, el lleure i la solidaritat entre i amb les persones amb discapacitat intel·lectual, com una via de desenvolupament personal i d’integració a la societat.

MAPTarragona-2

MAPTarragona-3