El cap de setmana del 3 i 4 de juny i el dilluns dia 5, tindrà lloc la segona edició del Benvinguts a pagès, una iniciativa en què explotacions de tot Catalunya obriran les portes als visitants per ensenyar-los els camps, els ramats, els obradors… Una oportunitat per descobrir el lloc on neix tot allò que mengem i conèixer les persones que produeixen els aliments que ens arriben a casa.

Benvinguts a Pagès 2017

El Ripollès també s’ha sumat a la iniciativa, en concret, quatre explotacions, sis allotjaments, dos restaurants i cinc activitats complementàries. Un dels restaurants que oferirà un menú amb productes de temporada i de proximitat és el CAT Can Guetes de Ripoll, gestionat per la Fundació MAP. Es tracta del segon any que el restaurant hi participa. Aquest serà el menú que oferirà als visitants durant els tres dies:

Menú Benvinguts a Pagès 2017web

Així mateix, una de les activitats complementàries l’oferirà Mas La Folcrà de Sant Joan de les Abadesses: els visitants podran visitar l’explotació de vaques de llet en horari de munyida i fer una degustació dels productes que s’elaboren amb aquesta llet, els formatges i làctics Muuu Beee de la Fundació MAP. L’horari de l’activitat és de 18.30 a 20.30h durant els tres dies (3, 4 i 5 de juny) i cal reserva prèvia per poder-la fer. Més informació

Per tal que els visitants se sentin com a casa, la Fundació MAP també col·laborarà amb la decoració exterior del Mas La Folcrà amb mobles de la línia Transformart de Segonamà.

LaFolcraWeb1

LaFolcraWeb2