La línia de mobles Transformart de les botigues Segonamà de la Fundació MAP estrena nova imatge i aviat comptarà amb noves eines de difusió, com una pàgina web, on es podran veure totes les creacions úniques que es realitzen. Aquest divendres i dissabte 18 i 19 de novembre, Transformart serà present a l’Outlet de làmpades Ferrumplus que l’entitat Asproseat farà a l’Hospitalet de Llobregat. Les làmpades s’oferiran amb un 70% de descompte i es podran complementar amb la compra dels dissenys originals amb valor social de Transformart de la Fundació MAP i els mobles amb palets reciclats de la Fundació Astres. Una decoració socialment responsable.

LogoTransformartOK

Outlet-1

Outlet-2

L’Outlet es farà al C/Pablo Iglesias, 52, de l’Hospitalet de Llobregat (a 6 minuts de la parada Fira de la L9 del Metro):

. El divendres 18 de novembre: de 10 a 19h

. El dissabte 19 de novembre: de 10 a 14h.