Aquest dimecres al matí, el Club Esportiu Centre Eqüestre Niubó de Campdevànol ha lliurat els diplomes de final del curs d’hipoteràpia 2014-2015 als alumnes participants de la Fundació MAP i de l’Escola Ramon Suriñach de Ripoll. Per part del MAP, enguany hi han participat 23 persones del Servei de Teràpia Ocupacional i del Centre d’Atenció Especialitzada.

És el quinzè any de curs i els organitzadors han volgut destacar la seva consolidació, han valorat el gran treball dels alumnes, els beneficis físics, psicològics i socials de l’activitat i l’important paper dels fisioterapeutes i monitors que els acompanyen.

LliuramentDiplomes-1web

LliuramentDiplomes-2web

El lliurament de diplomes ha comptat amb la participació del delegat del Govern de la Generalitat a Girona, Eudald Casadesús; els alcaldes de Ripoll i de Campdevànol, Jordi Munell i Joan Manso, respectivament; el sotsinspector de la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Ripoll, Joan Aloy, i el mestre importador de l’hipoteràpia al territori ara fa 40 anys, Pere Geli.

Abans del lliurament, membres del centre eqüestre i dels mossos d’esquadra, així com alguns alumnes, han fet una demostració a dalt dels cavalls.

Demostracio-1web

LliuramentDiplomes-3web