La Marta, l’Enric i l’Isidro són els guanyadors de les tres lluminetes que l’equip de la Fundació MAP que competirà a l’Oxfam Intermón Trailwalker 2016 va fer per recollir fons per poder pagar la inscripció. Tots tres van signar la casella 54, xifra que va coincidir amb la terminació del número guanyador de la Loteria del Nen. Com a premi, han obtingut un lot de productes de la Fundació MAP i un sopar per a dues persones al restaurant CAT Can Guetes de Ripoll.

Guanyadors lluminetesWeb

La inscripció a la cursa val 1.500 euros per grup, diners que es destinaran íntegrament a més de 400 projectes de 50 països.

Les lluminetes és una de les accions que ha fet l’equip del MAP per recollir els diners. També ha repartit guardioles a diferents punts, com el restaurant CAT Can Guetes de Ripoll o la recepció de la Fundació MAP. Qui vulgui col·laborar a la iniciativa també pot enviar un SMS amb el text “TW G141″ al 28018 i l’equip del MAP rebrà 1,20€ per missatge.

Més informació: http://trailwalker.oxfamintermon.org/ca/equipos/ficha/BCN2016/G141/fmap

L‘Oxfam Intermón Trailwalker 2016 tindrà lloc el proper 16 d’abril de 2016 i consistirà a recórrer 100 quilòmetres, d’Olot-Sant Feliu de Guíxols, per una bona causa. L’equip de la Fundació MAP estarà format, com l’any passat, per Marta Cima, Marta Colomer, Jordi Fernández, Jordi Solanellas, Pere Soy i Anna Tubau.

Més informació: http://fundaciomap.org/?p=6342