Des de principis d’abril, la botiga Pactkon Serveis d’impressió i Material d’oficina, gestionada per la Fundació MAP, ha canviat d’ubicació i ha reobert al carrer Dalí número 6 del polígon industrial Els Pintors de Ripoll, just al costat de l’entrada a les oficines de l’entitat. La botiga fins ara estava ubicada al carrer Joan Miró, al mateix polígon i, des de finals d’any, va començar el seu trasllat, juntament amb les oficines, el magatzem i el taller del servei.

Ara, des de la botiga es pot veure el taller on es produeixen els tòners remanufacturats i ecològics Packton, que contribueixen a la preservació del medi ambient i són entre un 30 i 70% més econòmics que un tòner original. Un procés de producció que està certificat segons ISO 9001 i ISO mediambiental 14001.

Des de les noves instal·lacions es preparen les comandes i es gestionen les demandes dels serveis integrals d’impressió: instal·lació i manteniment d’equips, servei de cost/copy (pagament per ús), servei tècnic i reparació d’avaries, subministrament de consumibles i monitorització remota d’equips.

A banda d’aquest punt de venda directa de material d’oficina i de tòners ecològics, originals i compatibles, la botiga també es pot trobar en línia: www.toners.cat.

Packton és una línia d’activitat del Centre Especial de Treball CETMAP, on actualment treballen 7 persones, 5 de les quals tenen certificat de discapacitat. El CETMAP pertany a la Fundació MAP, una entitat sense ànim de lucre que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i risc d’exclusió social de la comarca del Ripollès.

CanviPackton-1

CanviPackton-2