Aquest proper diumenge 31 de maig, a les 12 del migdia, La Tropa representarà l’obra La Pepa al teatre Comtal de Ripoll. Es tracta de la posada en escena d’un text escrit per la Cristina Casas, psicòloga, escriptora i professional de la Fundació MAP. Una narració que gira entorn d’un personatge inanimat, una nina anomenada Pepa, que conté referències al món de la discapacitat i que ens fa reflexionar sobre alguns dels seus aspectes.

L’obra comptarà amb dues col·laboracions molt especials: la d’Eudald Creixans, pianista treballador de la Fundació MAP que hi posarà música en directe, i la d’Ester Forment i Rut Rigat, del programa Educa en l’art de l’Auditori de Barcelona, que han treballat la coreografia i el moviment amb el grup.

La Tropa és una de les tres companyies de teatre de la Fundació MAP, que també compta amb La Tribu, amb més de deu anys, i el Tramvia. Aquesta és la més jove i es va estrenar amb una posada en escena del Comte Arnau. La formen una dotzena de persones que, en aquesta ocasió, estaran dirigides per l’Eudald Jordà i la Sílvia Valls.

CartellLaPepa