La consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Dolors Bassa, va visitar aquest dimarts 26 de setembre diferents equipaments socials de Ripoll. Aprofitant la visita, va mantenir una reunió-dinar amb la direcció i el Patronat de la Fundació MAP al restaurant CAT Can Guetes de Ripoll. D’aquesta manera, va poder veure en primera persona el funcionament d’una de les activitat del Centre Especial de Treball de la Fundació MAP, que dóna feina a set persones, quatre de les quals amb certificat de discapacitat. A més, en aquests moments, també hi ha dos joves amb contacte de formació i aprenentatge del projecte “Vull ser Aprenent”, finançat dins del projecte Singulars, una iniciativa d’ocupació juvenil del fons social europeu, i de la convocatòria Inserció Sociolaboral d’Obra Social “la Caixa”.

Reunió consellera1Baixa

Reunió consellera2Baixa

Durant la reunió la consellera va conèixer els serveis integrals a la persona que presta la Fundació MAP, des de la infància fins a la vellesa, donant resposta a aspectes tant importants com l’ocupació, la formació, la feina, el lleure o l’habitatge. I es va fer especial èmfasi a les activitats que du a terme el Centre Especial de Treball, que actualment dóna feina a 143 persones amb discapacitat (un 80% de les quals amb especials dificultats) i a 7 persones en risc d’exclusió social.

Bassa estava acompanyada de Francesc Iglesies, secretari d’Afers Socials i Famílies; Marta Casacuberta, directora dels Serveis Territorials de Girona i Meritxell Benedí, responsable de projectes estratègics.

Reunió consellera3Baixa