Com cada any, la Fundació MAP celebra la Festa de Nadal amb les persones ateses, els treballadors/es i les famílies. Es tracta d’un dels dies més esperats de l’any ja que es realitza un dinar conjunt de persones ateses i de treballadors/es al menjador del taller del polígon Els Pintors de Ripoll. S’hi ajunten més de 300 persones que gaudeixen del menjar, cuinat per la residència i el restaurant CAT Can Guetes, i de la bona companyia.

Després de dinar es fa una cagada del tió amb regals per a tothom. Aquest any anirà a càrrec dels serveis de Llars Residència i de Suport a la Llar.

A les 4 de la tarda, la festa es traslladarà a la Sala Eudald Graells de Ripoll, on hi haurà ball amb el grup Akustic kit i els DJ Víctor i David, on estan convidades també les famílies de les persones ateses. A la mitja part del ball es lliuraran els premis als guanyadors del concurs de postals de Nadal i de l’eslògan dels 50 anys de la Fundació MAP. La festa es clourà a les 7 de la tarda.

Cartell Festa Nadal 2017 web