Aquest proper cap de setmana, 16, 17 i 18 de març, Ripoll celebra una nova edició de la Fira de les 40 Hores i la Fundació MAP hi tindrà una presència molt especial. L’entitat comptarà amb un estand institucional propi en motiu dels 50 anys de serveis a les persones amb disCapacitat al Ripollès. Aquest espai estarà ubicat al principi del passeig de Sant Joan i s’hi podrà veure per primer cop l’exposició “50 anys. Del Centre Montserrat a la Fundació MAP”, que posteriorment s’oferirà a tots els municipis i entitats del Ripollès que vulguin acollir-la.

Els altres espais on participarà la Fundació MAP seran:

– Al Tastatast de divendres 16, a la Sala Eudald Graells, amb unes propostes que prepararà l’equip del restaurant CAT Can Guetes.

– A l’espai agroalimentari Soms Ripollès de la plaça de La Lira, amb els formatges Muuu Beee.

– A la plaça Sant Eudald: a la carpa de la UIER, on l’entitat participarà al Networking Ocupacional amb directors de RRHH de diferents empreses del Ripollès i on també portarem alguns mobles Transformart de les botigues Segonamà.

Un cap de setmana molt especial que servirà com a acte previ de la celebració dels 50 anys, que tindrà com a data rellevant el proper 27 d’abril de 2018. Aquest dia, coincidint amb la celebració de la Verge de Montserrat, patrona de l’entitat, es farà una jornada de portes obertes i un dinar/acte institucional que donarà el tret de sortida formal a la celebració.

Fira-40-HoresBaixa

Fira Soms RipollèsBaixa