La Fundació MAP participarà a la Fira de les 40 Hores de Ripoll, aquests propers dies 31 de març, 1 i 2 d’abril, a través de diferents seccions del centre especial de treball, CETMAP:

El restaurant CAT Can Guetes serà present, una vegada més, al Tastatast, la mostra gastronòmica del Ripollès que cada any se celebra durant la Fira. Tindrà lloc divendres 31 de març, a partir de les 19.30h, a la sala Eudald Graells. El CAT prepararà tres propostes, algunes de les quals tindran com a protagonistes els formatges MUUU BEEE de la Fundació MAP.

D’altra banda, la formatgeria MUUU BEEE participarà a l’espai Soms Ripollès, juntament amb altres productors artesanals de la comarca que produeixen sota la marca de garantia Productes del Ripollès. L’espai s’ubicarà a la plaça de La Lira i hi haurà la possibilitat d’adquirir tiquets de degustació tant dissabte com diumenge.

Finalment, tant alguns serveis del CAT Can Guetes com algunes peces del mobiliari Transformart de les botigues Segonamà, participaran a la carpa que la Unió de Botiguers tindrà a la plaça Sant Eudald, amb el lema”Com a casa, enlloc”.

Tota la informació sobre la Fira de les 40 Hores de Ripoll

cartell_tastatast2017web