Com cada any, la Fundació MAP ha organitzat una sèrie d’actes al voltant de la Verge de Montserrat, patrona de l’entitat. El dia principal és el mateix 27 d’abril, amb la trobada anual de famílies al taller de la Fundació, on es fa la presentació i la valoració de l’activitat de l’exercici anterior, es visita alguna instal·lació, en aquesta ocasió, la nova formatgeria MUUU BEEE i s’acaba amb ball i berenar per a tots els assistents.

També cal destacar la Caminada popular, que aquest any arriba a la 8a edició. Serà el dissabte 29 d’abril i es farà un circuit circular per Ripoll. L’activitat compta amb la col·laboració dels grups excursionistes de Ripoll i de Campdevànol. I, finalment, els actes es completen amb la missa i ofrenes al monestir de Sant Maria de Ripoll, que tindrà lloc el diumenge 30 d’abril a les 11 del matí.

A aquests tres actes, que se celebren anualment, enguany cal sumar-hi l’acte “Una escola per a tothom”, que servirà per parlar sobre l’escola inclusiva i per presentar el nou llibre d’Efrèn Carbonell i Paret, Escoles inclusives, escoles de futur, juntament amb professionals de l’EAP del Ripollès i el testimoni de superació personal de l’Àlex Roca. Serà el dimarts 25 d’abril, a les 18.30h, a la biblioteca Lambert Mata de Ripoll.

També cal afegir-hi, la xerrada a càrrec del grup d’Autogestors Pau i Treva sobre drets i deures, que tindrà lloc el dimecres 3 de miag, a les 18.15h, a la sala polivalent de Can Canarons (edifici amb Llars Residència de la Fundació MAP) de Ripoll.

Finalment, també cal destacar que, com a prèvia, la Fundació MAP serà present a la Diada de Sant Jordi de Ripoll amb una parada a la plaça Sant Eudald, on vendrà roses, llibres i productes artesanals d’elaboració pròpia, de 9 a 14h.

Cartell actes Verge Montserrat 2017

Cartell 8a caminada 2017