El proper dissabte 19 de maig tindrà lloc la 9a edició de la caminada popular que cada any organitza la Fundació MAP amb la col·laboració del Grup Excursionista de Campdevànol. Enguany, per tal de commemorar els 50 anys de l’entitat, s’ha volgut fer una caminada especial i per això es comptarà amb la participació de dos clubs excursionistes més, el de Ripoll i el de Sant Joan de les Abadesses i hi haurà una sortida des de cadascun d’aquests tres municipis: Campdevànol (plaça de la Mainada, 7.30h), Ripoll (aparcament de Can Guetes, 8.30h) i Sant Joan (plaça bisbe Torras i Bages, 8.30h).

Es tracta d’una caminada accessible i per això es farà per una ruta accessible en la major part, en aquest cas, la via verda de la Ruta del Ferro. Hi haurà bicicletes adaptades per qui ho necessiti (cal fer la reserva prèvia).

L’arribada serà conjunta a la zona esportiva de l’Agrupació Esportiva del Ripollès (AER) i allà hi haurà un esmorzar gratuït i un obsequi per a tots els participants, així com activitats infantils.

Les inscripcions es poden fer de manera prèvia o a la mateixa sortida i no hi ha un preu fixat per l’activitat, sinó que hi haurà una caixa solidària per si els caminants volen col·laborar.

Inscripcions prèvies aquí:

Fundació MAP: 972 70 31 04 o marta.rude@fundaciomap.com

GE Campdevànol: muntanya@gec-campdevanol.org

CE Ripoll: admin@clubexcursionistaripoll.com

UE Sant Joan: presi@uesantjoan.cat

Consulteu tota la informació en aquest cartell:

9a Caminada Popular Inclusiva