El dimecres 13 de juliol la Transpirenaica Social i Solidària 2016 arriba al Ripollès. Es tracta de la quarta marxa solidària per a la inclusió dels joves en risc d’exclusió. Des de l’11 de juny fins al 23 de juliol es recorreran els 800 km que separen el Cap Higuer, a Hondarribia, del Cap de Creus, a Cadaqués. Aquest any el lema és “Refugiats, Migracions i Hospitalitat” i la Fundació MAP, juntament amb l’Ajuntament de Ripoll i Vall de Núria, hi torna a participar.

Pel que fa a la participació de la Fundació MAP, un grup de monitors i algun jove atès acompanyarà els caminadors de bon matí des del Puigmal fins a Vall de Núria. Paral·lelament, una vintena de persones ateses a la Fundació pujarà a Núria i participarà al Taller Camps de Refugiats, que la Transpirenaica farà a les 12 del migdia, juntament amb els 50 infants dels Espais Lúdics del Consorci de Benestar Social del Ripollès que hauran pujat des de Ripoll.

Tot el grup rebrà els caminants de la Transpirenaica, que està previst que arribin a Núria al voltant de les 14.30h.

La jornada es tancarà amb un fòrum social sobre “Talent i Innovació Social a la muntanya”, que començarà a les 16h, a l’Auditori de Vall de Núria.

Consulteu el programa de la jornada

Imatges de la TSS 2015: equip de la FMAP que va participar a la marxa (etapa Puigmal-Núria) i intervenció de la directora gerent de la Fundació MAP, Hermínia Ordeig, al fòrum “Talent i Territori”.

TSSweb7

tss