El dilluns 4 de desembre, a les 7 de la tarda, la Fundació MAP presentarà el calendari 2018 a la biblioteca Lambert Mata de Ripoll. Aquest any serà una presentació molt especial ja que es tracta del calendari dels 50 anys, a través del qual farem un recorregut per la història de l’entitat amb les persones que han crescut amb nosaltres.

El calendari es ven a un preu de 8 euros i els diners recaptats es destinen al Servei de Lleure i Esports de l’entitat.

Cal dir que una hora abans de la presentació, a les 6 de la tarda, l’ACPAD ha organitzat una hora del conte que comptarà amb la col·laboració de la Fundació MAP, en concret, de la companyia de teatre La Tribu, que representarà el conte “Tots som diferents”.

En el transcurs de l’acte es llegirà el manifest de Dincat (la federació catalana de les entitats que treballen per les persones amb discapacitat intel·lectual) en motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, aquest any dedicat a la reivindicació de drets sota el lema “Tu i jo, els mateixos drets”.

Cartell presentació calendari 2018web