Apropa Cultura és una iniciativa que uneix teatres, auditoris, festivals i museus amb les entitats del sector social per fer la cultura accessible. Compta amb la col·laboració de les principals institucions públiques catalanes i permet que cada any entitats com la nostra, la Fundació MAP, gaudeixin d’entrades més accessibles per veure espectacles, concerts, teatre, etc.

Aquest dilluns 24 d’octubre el programa va celebrar el 10è aniversari amb un acte a l’Auditori de Barcelona presidit per la consellera de Presidència de la Generalitat, Neus Munté. En el transcurs de l’acte, es van lliurar reconeixements a equipaments culturals i centres socials, entre els quals la Fundació MAP, per ser el centre de de la demarcació de Girona que més sortides ha fet, havent visitat equipaments de vuit localitats.

Una representació del MAP va assistir a l’acte i va recollir el reconeixement a l’escenari de l’Auditori.

Per molts anys més podent gaudir d’una cultura inclusiva!