La Fundació MAP, com a entitat associada a l’Associació Empresarial d’Economia Social (AEES Dincat), s’ha adherit al manifest “Prou congelacions i retallades, és hora de donar solucions” escrit per l’associació juntament amb ECOM, FEPCCAT, Ammfeina Salut Mental Catalunya, Unió Catalana de Centres de Desnevolupament Infantil i Atenció Precoç (UCCAP), Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS), Sectorial de Cooperatives d’Iniciativa Social i Agrupació Catalana de Centre per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual de Catalunya (ACCP).

Totes aquestes entitats denunciem conjuntament la dècada perduda en els serveis d’atenció i suport a les persones amb discapacitat intel·lectual i física, amb paràlisi cerebral, pluridiscapacitat i amb problemes de salut mental.

El manifest s’ha publicat en motiu del 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb disCapacitat i insta la Generalitat de Catalunya a revertir la greu situació a la qual ens enfrontem les entitats després d’una dècada de congelació i posterior retallada de les tarifes per finançar els serveis d’atenció a les persones. Demana un pla urgent de recuperació que contempli una actualització i increment de preus per aturar la pèrdua continuada de l’última dècada, que ha compromès seriosament l’atenció a les persones (més de 100.000) i el poder adquisitiu de les persones treballadores (més de 20.000 professionals).

Llegiu el manifest sencer del 3 de desembre de 2018: Prou congelacions i retallades, és hora de donar solucions

Logos entitats signants