L’equip de la Fundació MAP que va competir a l’Oxfam Intermón Trailwalker 2016 aquest cap de setmana passat (16 i 17 d’abril) va arribar en la posició número 85 d’un total de 406 equips que van completar el recorregut de 100 km entre Olot i Sant Feliu de Guíxols (classificacions). Les quatre persones en competició van fer un temps de 20 hores i 1 minut, rebaixant en 20 minuts la marca que van fer l’any passar.

L’equip estava format per la Marta Colomer, en Jordi Fernández, en Jordi Solanellas i en Pere Soy i van comptar amb un equip de suport format per la Yolanda Mesas, l’Anna Tubau i l’Eva Viñas. Aquest equip va ser l’encarregat de donar suport en els avituallaments, els àpats i els descansos al llarg de tot el recorregut i, durant els últims trams, també van fer torns per poder acompanyar l’equip. Un suport molt important a l’hora de mantenir l’ànim dels quatre en competició, que també va venir per part de companys i companyes de la Fundació MAP, amics i familiars que van acompanyar l’equip en diferents punts del recorregut.

La valoració per part de l’equip és molt positiva i ja es pensa en una propera edició.

IMG-20160416-WA0007

IMG-20160416-WA0002

IMG-20160416-WA0008

IMG-20160416-WA0027

IMG-20160416-WA0033

IMG-20160416-WA0047

IMG-20160417-WA0007

L’equip de la Fundació MAP vol destacar l’agraïment a tots els col·laboradors que han fet possible la seva inscripció a la prova, així com a les empreses patrocinadores: Càrniques Baltasar, Comercial Pirene, Planas Forestal i Jardineria, Vins Guillamet, Moncanut Serrallers i Distribucions Galismar.