El proper cap de setmana, 7 i 8 d’octubre, un equip de la Fundació MAP participarà a l’Oncotrail 2017, que tindrà lloc a Palafrugell. Després de dos anys participant a l’Oxfam Intermon Trailwalker, aquest any s’ha decidit canviar de prova continuant l’objectiu de col·laborar amb una causa.

L’Oncotrail és una cursa per equips de 100 km organitzada per la Fundació Oncolliga Girona conjuntament amb l’Agrupació Excursionista Palafrugell i el Club Atlètic Palafrugell, que té com a objectiu recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer (per exemple: serveis de fisioterapeutes, drenatge limfàtic, serveis psicològics, banc de perruques…). També un percentatge de la quantitat recaptada es destinarà a la investigació de la malaltia dins de l’ Institut Català d’Oncologia de Girona.

La inscripció solidària per equip té un cost de 1.000 euros. Per fer front a la inscripció, els corredors i corredores del MAP han realitzat una sèrie d’accions per recollir els diners, com guardioles solidàries, caminada popular, esmorzar i sopar solidari o lluminetes.

Enguany l’Oncotrail ha batut rècord d’inscrits amb 1.600 corredors repartits en 198 equips. El de la Fundació MAP, que s’ha posat com a lema “Que res t’aturi”, està format per vuit persones: Marta Freixedas, Marta Colomer, Pere Soy, Yolanda Mesas, Victòria Mora, Mireia Picas (tots ells/es a la foto), Anna Tubau i Nani Mora, que comptaran amb un equip de suport.

Equip Oncotrail FMAP 2017web

Els participants d’aquesta cinquena edició de l’Oncotrail sortiran el dissabte 7 d’octubre a les 9 del matí de Palafrugell i faran un circuit circular que acabarà a la mateixa població. L’arribada dels primers corredors està prevista pel mateix dissabte cap a les 6 o les 7 de la tarda, si bé s’espera que hi hagi arribades al llarg de tota la nit i també durant el matí de diumenge.