L’equip de la Fundació MAP que corria l’Oncotrail 2017 aquest cap de setmana passat (7 i 8 d’octubre) va finalitzar el recorregut de 100 quilòmetres després de 22 hores i 42 minuts. Finalment, les corredores del MAP, totes treballadores de l’entitat, van ser vuit dones, que s’anaven tornant els trams en grups de quatre: Marta Freixedas, Marta Colomer, Victòria Mora, Anna Tubau, Mireia Picas, Anna Pastoret, Yolanda Mesas i Nani Mora.

Equip FMAP Oncotrail3

EquipFMAPOncotrail6

L’equip de suport el van formar Pere Soy, Jordi Fernández i Pilar Gaona, també treballadors de la Fundació MAP, que van acompanyar i assistir el grup de corredores durant tot el recorregut.

EquipFMAPOncotrail7

També hi va haver grups de persones ateses a l’entitat que van anar fins a Palafrugell i els pobles/platges per on es disputava la prova, a animar l’equip.

La valoració de les participants és molt positiva i no descarten tornar a disputar la prova amb finalitat solidària l’any 2018.

Equip FMAP Oncotrail1 Equip FMAp Oncotrail2

Equip FMAP Oncotrail4