Aquest proper dissabte 16 d’abril tindrà lloc la sisena edició de l‘Oxfam Intermón Trailwalker a Girona, que transcorre per la Via Verda entre Olot i Sant Feliu de Guíxols, un itinerari de 100 quilòmetres que s’ha de recórrer en un màxim de 32 hores. La prova solidària comptarà, per segon any consecutiu, amb la participació d’un equip format per professionals de la Fundació MAP.

L’equip està format per 7 persones: 4 en competició (Marta Colomer, Jordi Fernández, Jordi Solanellas i Pere Soy) i 3 de suport  (Yolanda Mesas, Anna Tubau i Eva Viñas) i tindrà l’objectiu de millorar el resultat de l’any passat. L’equip del MAP va tardar 20 hores a completar el recorregut i va arribar en la posició número 80 d’un total de 360 equips.

Enguany el número d’equips inscrits ha crescut i supera els 400. La motivació d’aquesta ultratrail és triple: un repte personal, un repte d’equip i un repte solidari per combatre la fam. I és que els diners de la inscripció, 1.500 euros per equip, es destinen a projectes de cooperació, acció humanitària, comerç just i sensibilització a més de 90 països de tot el món.

Per recaptar-los, l’equip de la Fundació MAP ha realitzat diferents accions com posar guardioles en punts d’atenció al públic, fer lluminetes, un sopar o una calçotada del Servei d’Esports i Lleure de l’entitat. A més, també compta amb els 6 patrocinadors que ja li van donar suport l’any passat: Càrniques Baltasar, Comercial Pirene, Planas Forestal i Jardineria, Vins Guillamet, Moncanut Serrallers i Distribucions Galismar.

Moltes gràcies

SamarretaTrailwalker2016