L’ERESS, l’Espai de Reflexió Ètica en Serveis d’Intervenció Social, creat fa 3 anys per professionals de la Fundació MAP, ha organitzat una sessió de cinefòrum que tindrà lloc el proper dijous 2 de juliol, a les 19h, al CAT Can Guetes de Ripoll. Es tracta de visualitzar i reflexionar al voltant de la pel·lícula Las sesiones (2012).

El film relata la història d’un home que pateix “polio”, que el manté encadenat a una màquina per poder respirar bé i que li ha impedit mantenir relacions sexuals en els seus 40 anys d’existència. Per això decideix contractar una terapeuta sexual amb qui pacta vuit sessions, al llarg de les quals es van succeint una sèrie de fets molt interessants. Un film que defuig la pena i la compassió i que s’instal·la en la ironia i la cara més optimista, vital i natural de la discapacitat.

L’objectiu de l’ERESS és promoure i reprendre l’art de dialogar. Un espai consultiu, interdisciplinari i multidisciplinari, que estableix recomanacions en els temes de debat entorn de qüestions ètiques que afecten directament els professionals i la societat.

L’acte és gratuït i obert a tots els públic. Al final del debat hi haurà un pica-pica.

CineforumERESSweb