Coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, el dia 3 de desembre, la Fundació MAP celebrarà la trobada de famílies dels serveis residencials amb un acte obert a tothom al Teatre Comtal de Ripoll. Serà a les 12 del migdia. Primer es projectarà el curtmetratge “La Comunitat”, realitzat pel taller de vídeo de la Fundació MAP. Seguidament, un grup d’actors i actrius de l’entitat representaran l’obra “Canta”, una versió molt particular de la pel·lícula de dibuixos animats. Finalment, hi haurà un refrigeri al vestíbul del teatre per a tots els assistents.

També s’aprofitarà l’acte per llegir el manifest de Dincat del Dia de les Persones amb Discapacitat, aquest any dedicat a la reivindicació de drets sota el lema “Tu i jo, els mateixos drets”.

Cartell trobada famílies Canta web