L’Obra Social “la Caixa” ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació MAP per promoure la realització del projecte Serveis a la infància per a la promoció i desenvolupament de la salut física, psíquica i social de les persones menors de 18 anys.

Es tracta de donar suport econòmic al Servei +5 del Centre Tàndem de Ripoll, gestionat per la Fundació MAP, per tal de garantir l’atenció dels infants i joves entre 5 i 18 anys de la comarca del Ripollès amb dificultats en l’aprenentatge o amb trastorns i/o desordres que afectin el seu desenvolupament i que necessitin tractament en psicologia, logopèdia, fisioteràpia i pedagogia.

El centre, que atén menors i famílies de tota la comarca, és un referent pels equips públics de sanitat i educació, i tot i que les tarifes del Servei+5 ja es troben ajustades pel fet de ser ofertes des d’una organització sense ànim de lucre, algunes famílies tenen encara dificultats per pagar els serveis, tot i creure’ls necessaris.

“la Caixa” donarà un suport econòmic de 6.000 euros al projecte, fet que permetrà donar cobertura a les famílies que més ho necessitin.

La signatura del conveni va tenir lloc el dilluns 19 d’octubre, a la seu de la Fundació MAP, i va anar a càrrec del director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Girona, Carles Juanola, i la directora gerent de l’entitat ripollesa, Hermínia Ordeig.

Signatura Conveni MAP-La Caixa

Signatura Conveni MAP-La Caixa (2)