L’Obra Social “la Caixa” donarà suport a dues iniciatives de la Fundació MAP al llarg del 2018:

Per una banda, recolzarà el projecte Tria la teva aventura d’oci, presentat a la convocatòria “Promoció de l’autonomia personal i atenció a l’envelliment, a la discapacitat i a la malaltia 2018” del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials. L’objectiu és impulsar un oci lliure i inclusiu per a les persones amb discapacitat i malaltia mental a través d’activitats escollides per la pròpia persona en funció dels seus interessos i amb els suports que facin falta per desenvolupar-se en entorns comunitaris. L’Obra Social “la Caixa” hi aportarà 18.000 euros.

D’altra banda, es donarà suport a la iniciativa 50 anys construint futur per les persones i pel territori per commemorar els 50 anys de serveis a les persones amb discapacitat a la comarca del Ripollès, amb una aportació de 21.000 euros. Uns diners que es destinaran a finançar les accions programades, com poden ser la realització d’una exposició, la publicació d’un llibre o l’organització d’un festival solidari i d’unes jornades econòmiques i socials, que tenen l’objectiu d’informar i difondre, sensibilitzar, fomentar la participació, testimoniar la història i retre homenatge a les persones, entitats i institucions que l’han fet possible.

El dimarts 26 de juny s’ha formalitzat la signatura dels convenis de col·laboració en una trobada entre el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana; el director de Banca Institucions de CaixaBank a Girona, Carles Juanola; la directora de l’Àrea de Negoci Garrotxa Ripollès, Montse Benítez; el vice-president del patronat de la Fundació MAP, Josep Maria Farrés, i la directora gerent, Hermínia Ordeig (tots a la foto).

Obra Social la Caixa i FMAPweb