El projecte Al teu costat de la Fundació MAP vol donar suport a les famílies ateses a l’entitat que tenen un familiar amb discapacitat i/o malaltia mental i que requereixen una atenció directa important a nivell assistencial, educatiu o d’inclusió comunitària.

L’objectiu és millorar la qualitat de vida familiar i social, mitjançant l’acompanyament personal i l’oferta d’espais de respirs. El projecte contempla, per una banda, un espai d’assessorament i acompanyament a les famílies a través de professionals especialitzats i, per altra banda, uns serveis de respirs, ja sigui a través d’un suport puntual a la persona amb discapacitat i/o malaltia mental, ja sigui amb estades més llargues als serveis residencials de la pròpia entitat o en altres instal·lacions.

Es preveu que el projecte pugui beneficiar directament 48 famílies i estima uns costos de 16.000 euros, 6.000 dels quals seran finançats per Obra Social “la Caixa”.

Suport laCaixa projecte FMAP1 web

Aquest dimecres passat, 25 d’octubre, el director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Girona, Carles Juanola, i la directora de l’Àrea de negoci Garrotxa-Ripollès, Montse Benítez, es van reunir amb la directora gerent de la Fundació MAP, Hermínia Ordeig, per fer efectiu aquest suport.

Suport laCaixa projecte FMAP2 web

El projecte Al teu costat també rebrà el suport del grup Txarango, amb la cessió del 50% dels drets d’autor d’un dels temes del seu nou disc (Mil ocells). Els diners recollits es destinaran a complementar el finançament de les accions del projecte.