S’acosta el 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, i des de Dincat Federació volen que sigui una data visible i insistir de nou en tots aquells greuges que continuen encallats i sense resoldre’s, que són urgents i que vulneren els drets de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Per aquest motiu han convocat una nova mobilització per al dimecres 25 de novembre, a les 18.30h, a la plaça Sant Jaume de Barcelona i fan una crida perquè les persones amb discapacitat, les famílies, els professionals i les entitats que donem suport al col·lectiu, ens sumeu a la concentració. La Fundació MAP també hi participarà.

Sota el lema “Esteu trepitjant els nostres drets. Això sí que no!”, l’objectiu és continuar reclamant els suports i els recursos que les persones necessiten i que són indispensables per a la seva autonomia, dignitat i qualitat de vida, centrant-se en aquelles qüestions prioritàries i encara sense resoldre com són l’accés als serveis (com l’atenció diürna o l’habitatge), la Llei de Dependència, el  copagament i els topalls en la creació de llocs de treball que impedeixen la plena inclusió en el món laboral. Qüestions que no se solucionen, malgrat el treball i l’esforç de tots.

Dincat Federació reclama un govern que demostri amb fets que les polítiques socials són la seva prioritat i que garanteixi i respecti els drets de les persones amb discapacitat.

25N_aixosiqueno_A4Baixa