El lingüista Jordi Dorca i l’escriptor i dinamitzador cultual del Bisaura Josep Comas són els autors del llibre Mil mots de Sora i un conte rural (Llengua Nacional, setembre de 2015). Es tracta d’un extens recull de mots fruit de deu anys de col·lecta de dades: mil paraules amb les seves accepcions que, com descriu la presentació del llibre, “amaguen un llegat de vivències que s’han transmès de generació en generació en aquesta zona del Bisaura”. Aquest recull s’acompanya del conte “El jornaler” de Josep Comas, autor d’una prosa propera, viva i, sobretot, evocadora del món rural.

Els beneficis de la venda d’aquest llibre es donaran íntegrament a la Fundació MAP per gentilesa de Jordi Dorca. Es poden trobar a la venda, per un preu de 15 euros, a la llibreria Xicoy de Torelló (carrer del Pont, 29, de Torelló. Correu electrònic: llibxicoy@ofiexperts.es) i a les diferents presentacions que es faran de la publicació. La primera serà el divendres dia 18 de desembre, a la sala d’actes de la biblioteca Pompeu Fabra de Sant Quirze de Besora.

També es pot demanar directament a l’autor Jordi Dorca: jordidorcadorca@hotmail.com

Més informació sobre Jordi Dorca. Blogs:

Adverbia

I encara els versos

Des de la Fundació MAP fem un agraïment molt especial a Jordi Dorca i també a Josep Comas per aquest gest altruista i generós.

MilmotsdeSora