Bressol Bed and Breakfast és el nom del nou servei d’allotjament i desdejuni que ha posat en funcionament la Fundació MAP. El servei forma part del Centre Especial de Treball CETMAP, que actualment té 155 treballadors/es, 117 dels quals amb certificat de discapacitat. El CETMAP aposta per línies d’activitat generadores d’ocupació al Ripollès per poder inserir laboralment persones amb discapacitat i risc d’exclusió social.

Amb aquest B&B, el MAP reprèn l’activitat en el sector després d’haver gestionat durant 5 anys l’Hotel Rural Cruells de Planoles. En aquest cas, l’activitat complementa la del restaurant i lloguer de bicicletes CAT Can Guetes de Ripoll, també gestionat per l’entitat, i per això la recepció s’ubicarà aquí. Els hostes hauran de fer l’entrada o check-in al CAT, situat a 500 metres del Bressol B&B.

El B&B s’ubica al centre de Ripoll, en un segon pis de la plaça Sant Eudald número 5. Consta de tres habitacions dobles i una de familiar (4 persones), totes amb bany propi; d’una sala d’estar i una cuina equipada com a espais comunitaris i de serveis com wi-fi gratuït, dret a cuina, servei d’habitació, esmorzar autoservei, calefacció i televisió a totes les habitacions, entre d’altres. La capacitat registral de l’allotjament és de 10 persones.

1

3

4

6

8

La reforma i adequació del pis es va realitzar durant el 2015 i es va finançar en part amb un ajut Leader que atorga el Departament d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya.

El Bressol B&B (amb número de registre HG-002501), actiu des de la tardor de 2015, disposa d’una pàgina web pròpia www.bressolbb.com i d’un perfil de Facebook creat recentment: https://www.facebook.com/BressolBB/. Des d’aquest mes es pot trobar també en plataformes de reserves com Booking i Airbnb.