Un any més, la Fundació MAP ha organitzat el casal d’estiu de l’Escola d’Educació Especial Ramon Suriñach de Ripoll, que ha anat del 27 de juny al 22 de juliol. Enguany hi han participat 13 nens i nenes i portava per títol “10 secrets de Ripoll”. L’objectiu ha estat conèixer més el poble, les seves tradicions i cultura, l’entorn, les principals institucions, etc. Per això s’han fet visites al Museu Etnogràfic de Ripoll, a la colla dels Diables, als Mossos d’Esquadra, a Creu Roja… al marge de fer sortides a la natura i activitats tan diverses com anar a la piscina o fer un taller de formatge fresc. El dia de la cloenda es va convidar els familiars i es va mostrar un vídeo de recull d’imatges que ens han deixat aquests dies. Les cares somrients dels nens i nenes ho diuen tot.

Bon estiu i fins l’any que ve!

IMG-20160722-WA0006

IMG-20160714-WA0010