El proper diumenge 27 de gener, el Ripollès acollirà una nova jornada futbolística de La Millor Lliga del Món. Serà al pavelló esportiu l’Avellaneda de Ripoll, de 8.30h a 14.30h.

La Millor Lliga del Món és el nom del torneig de futbol sala per a persones amb discapacitat intel·lectual que es disputa a la demarcació de Girona des de fa 12 anys. Enguany consta de 13 equips, repartits en tres categories, segons el nivell: 1a Gironina, Preferent i Promoció. Els equips provenen de la Garrotxa, l’Alt Empordà, el Gironès, el Pla de l’Estany i el Ripollès.

La Fundació MAP hi participa amb dos equips del MAP Abadessenc: el MAP Negre (1a Gironina) i el MAP Blanc (Preferent). Aquest diumenge jugaran al voltant de les 12.30 i les 13.30h.

És un acte obert a tothom i la mateixa Fundació MAP s’encarregarà de fer un esmorzar per a jugadors, tècnics i públic assistent.

MAP Negre 18

MAP Blanc